Twój koszyk jest pusty.
Najczęściej zadawane pytania
Pytania ogólne
Czy dostanę jakiś dokument potwierdzający zakup?
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Wszystkie podane ceny w sklepie są cenami brutto.
Czy zakupy przez wasz sklep są bezpieczne?
Gwarantujemy, że wszystkie podane dane są używane tylko i wyłącznie w celu zrealizowania zamówienia. Wszystkie podane informację są całkowicie bezpieczne.
Zamówienia i zwroty
Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?
Oczywiście. Jeśli zamówienie nie jest jeszcze zrealizowane, proszę o kontakt z nami w celu modyfikacji.
Czy muszę założyć konto by dokonać zamówienia?
Nie. Istnieje możliwość zamówienia bez zakładania konta. Zalecamy jednak jego utworzenie - w znaczny sposób przyśpiesza to przejrzystość zamówienia oraz ułatwia kolejny zakup.
Czy mogę zwrócić przedmiot?
Tak. Każdy klient może zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od jego zakupu. W takim przypadku proszę o kontakt z nami poprzez e-mail lub telefonicznie.
Jak wysłać kilka przedmiotów w 1 paczce?
W przypadku kupna kilku przedmiotów i chęci wysłania ich w jednej paczce niezbędny jest kontakt ze sprzedającym w celu weryfikacji zamówienia.