Twój koszyk jest pusty.

Wróć do sklepu

Najczęściej zadawane pytania


Pytania ogólne

Czy dostanę jakiś dokument potwierdzający zakup?

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Wszystkie podane ceny w sklepie są cenami brutto.

Czy zakupy przez wasz sklep są bezpieczne?

Gwarantujemy, że wszystkie podane dane są używane tylko i wyłącznie w celu zrealizowania zamówienia. Wszystkie podane informację są całkowicie bezpieczne.

Zamówienia i zwroty

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Oczywiście. Jeśli zamówienie nie jest jeszcze zrealizowane, proszę o kontakt z nami w celu modyfikacji.

Czy muszę założyć konto by dokonać zamówienia?

Nie. Istnieje możliwość zamówienia bez zakładania konta. Zalecamy jednak jego utworzenie - w znaczny sposób przyśpiesza to przejrzystość zamówienia oraz ułatwia kolejny zakup.

Czy mogę zwrócić przedmiot?

Tak. Każdy klient może zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od jego zakupu. W takim przypadku proszę o kontakt z nami poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jak wysłać kilka przedmiotów w 1 paczce?

W przypadku kupna kilku przedmiotów i chęci wysłania ich w jednej paczce niezbędny jest kontakt ze sprzedającym w celu weryfikacji zamówienia.